اپلیکیشنتکنولوژی

RUBY، اپلیکیشنی برای کنترل دوره تخمک‌گذاری و قائدگی در زنان

به تازگی شرکت “GLW” برنامه کنترل باروری منتشرکرده که تحت نام اپلیکیشنروبی، در اپ استور به صورت رایگان قابل دسترس است. روبی این امکان را فراهم می‌کند که زنان بدون نگرانی و با دقت بالا بتوانند با تعیین روز تخمک‌گذاری، چرخه قاعدگی و بهداشت جنسی خود را دنبال کنند.

بعد از نصب برنامه در گوشی خود، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا روبی، روزهایی را که شما در «پنجره باروری» قرار دارید به طور دقیق یادآور شود. در این برنامه، هر ماه به عنوان یک چرخه به‌صورت نموداری مارپیچ نمایش داده می‌شود که با تقویم روزانه حرکت می‌کند و داده‌ها و اطلاعات مربوط نشان داده می‌شود. طبق برنامه روبی، روزهای قاعدگی قرمز، روزهای اوج باروری سبز و باقی روزها آبی هستند. در طول پنجره باروری، شانس حاملگی با حروف درشت بزرگ در مرکز دایره نشان داده شده و در بقیه روزهای ماه با شمارش معکوس به سمت بالا تا پایان دوره ادامه می‌دهد تا دوره بعدی شروع شود.

همچنین کاربران می‌توانند از گزینه دیگری که در این اپلیکیسشن تعبیه شده است استفاده کنند و هر روز اطلاعاتی در مورد مقاربت، استفاده از کاندوم، حالت عاطفی (میزان رضایت از رابطه جنسی، احساس عاطفی و سلامت بدنی بعد از رابطه) علائم قاعدگی یا ترشحات واژن را در حساب کاربری روبی خود اضافه کنند. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد الگوهای رفتاری جنسی خود را در طول زمان ببینند.

این برنامه به راحتی از طریق سایت “Glow’s community site” قابل دسترس است و برای مشاوره و دادن اطلاعات مربوط به روش‌های پیش‌گیری از بارداری فعالیت می‌کند. همچنین این برنامه در راستای حمایت از کمپین ملی برای جلوگیری و کنترل تولد ناخواسته و بارداری در نوجوانان طراحی و اجرا می‌شود.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن