جاذبه های گردشگریگالری

باغ بوچارت یکی از زیباترین باغ های دنیا

باغ‌های بوچارت به مجموعه باغی گفته می‌شود که در جزیره ونکوور در ۲۱ کیلومتری شمال ویکتوریا در استان بریتیش کلمبیای کانادا واقع است. مساحت کل باغ ۵.۲۶ هکتار است و در سال‌های ۱۹۳۹-۱۹۰۴ تحت نظارت جنی بوچارت طراحی و ایجاد شده است. سالانه یک میلیون نفر از باغ‌های بوچارت بازدید می‌کنند.

باغ بوچارت واقع در کانادا یکی از بزرگترین باغ گلهای طبیعی دنیاست. این باغ بزرگ و زیبا یکی از جاذبه های گردشگری پرطرفدار در کانادا محسوب میشود . پرسنل این باغ زیبابا توجه به فصل بین 290 تا 550 نفر متغیر میباشد. امکانات بسیار زیاد و مفرحی در این باغ تدارک دیده شده است که اگر بخواهید تمامی آنها را ببینید باید چندین روز را صرف گشت و گذار در این باغ نمایید. این باغ 4 فصل در هر فصل نمایی منحصصر بفرد و رویایی بخود میگیرد.

برای دیدن عکس هایی از این باغ با ما همراه باشید.

Garden Bvchart (5)  Garden Bvchart (12) Garden Bvchart (13) Garden Bvchart (4) Garden Bvchart (6) Garden Bvchart (9) Garden Bvchart (1) Garden Bvchart (2) Garden Bvchart (3)

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن