آموزشتکنولوژی

چگونه از شر تبلیغات مزاحم در تلگرام خلاص شویم؟

چگونه از شر تبلیغات مزاحم در تلگرام خلاص شویم؟

آموزش تلگرام

تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های پرطرفدار در میان کاربران مجازی است. کاربران زیادی برای ارسال پیام و محتوا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و در گروه‌ها و کانال‌های مختلفی عضویت دارند. قطعا روزانه دریافت دعوت‌نامه‌ها برای عضویت در گروه‌ها و کانال‌های مختلف شما را هم خسته کرده است. اگر روزانه دعوت‌نامه‌‌های زیادی را مبنی بر عضویت در کانال‌ها و گروه‌های مختلف با محتواهای گوناگون دریافت می‌کنید که دوست دارید از شر آنها خلاص شوید، این مقاله آموزشی را حتما بخوانید. در این مقاله به شما نحوه مسدود کردن این تبلیغات را به شما آموزش می‌دهیم.

تلگرام مدتی است که مجهز به قابلیتی شده است که شما با استفاده از آن می‌توانید به افرادی غیر از افراد موجود در لیست مخاطبین خود اجازه ندهید که برای عضویت در گروه‌ها و کانال‌های مختلف برای شما دعوتنامه ارسال کنند. با فعال کردن این قابلیت در حقیقت امکان اضافه کردن شما به کانال‌های تبلیغاتی از بین می‌رود و شما از شر این دعوتنامه‌های مزاحم راحت خواهید شد. تنها کسانی که لیست مخاطبین شما هستند، امکان دعوت شما را به گروه و کانا‌ل‌ها دارند.

برای فعال کردن این قابلیت در گام نخست از به‌روزبودن اپلیکیشن تلگرام خود اطمینان حاصل کنید.

به تنظیمات اپلیکیشن تلگرام مراجعه کنید، به بخش Privacy and Security بروید. حال در بخش Privacy گزینه‌ی Groups را انتخاب کنید.

حال گزینه‌ی Who can add me to group chats را بر روی My Contacts تنظیم کنید. در این صورت تنها کسانی که در لیست مخاطبین شما هستند امکان ارسال دعوتنامه برای عضویت در گروه‌ها و کانال‌ها برای شما را خواهند داشت. اگر گزینه Everybody را انتخاب کنید، هر کسی می‌تواند شما را به گروه‌ها و کانال‌ها اضافه کند و در این صورت شما شاهد تبلیغات بسیاری خواهید بود.

 

چگونه از شر تبلیغات مزاحم خلاص شویم

در قسمت پائین صفحۀ Groups دو گزینه را می‌بینید. گزینۀ اول، Never Allow است. این گزینه به شما امکان ساخت لیستی را می‌هد  که شامل افرادی است که نمی خواهید هرگز شما را به گروه و یا کانالی اضافه کنند.  گزینه دوم، Always Allow می باشد به شما امکان می دهد که فهرستی از افرادی ایجاد نمایید که اجازه دارند همیشه شما را به  کانال یا گروهی اضافه نمایند.

 

به همین سادگی و با اعمال این تنظیمات ساده می‌توانید از شر تبلیغات مزاحم تلگرام راحت شوید.

 

 

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید

بستن
بستن