تکنولوژیموبایل

تنها اپلیکیشنی که دونالد ترامپ از آن استفاده می کند!

مدل گوشی و مرورگر مورد استفاده ترامپ چیست؟

دونالد ترامپ رئیس جمهور قدرتمندترین کشور جهان، کسی که با رسانه ها و شبکه ها اجتماعی همچنین شرکت های بزرگ تکنولوژی دره سیلیکون میانه خوبی ندارد.

شاید بخاطر ماهیت اقتصادی ترامپ این شرکت ها را قبلا رقیبی برای خود می دانست و به همین خاطر همچنان روابطش با رسانه ها و شرکت های تکنولوژی خوب نیست.

ترامپ رئیس جمهوری که انتخاب او چندان خوشایند کاربران دنیای فناوری و اکثر شخصیت های بزرگ آمریکایی نبوده است. هنوز اتهامات و ماجرای دخالت روس ها در انتخابات آمریکا کاملا برطرف نشده است.پس باید از لحاظ امنیتی بسیار مواظب باشد. چرا که هکرهای بسیاری در کمین او هستند.

ترامپ از چه مدل گوشی هوشمندی استفاده می کند؟

در ابتدای کار ریاست جمهوری ترامپ وی از گوشی گلکسی اس 3 سامسونگ استفاده می کرد. حرکتی با تمسخر رسانه ها روبرو شده. استفاده ترامپ از این گوشی کمی عجیب بود. زیرا این گوشی نسبتا قدیمی در مقایسه با گوشی های جدید امنیت چندانی ندارد.

به گزارش “Business Insider” با توصیه اطرافیان و دوستانش و بخاطر امنیت بیشتر راضی شد که گلکسی اس 3 را کنار بگذارد از گوشی آیفون استفاده کند.

حالا سئوال اینجاست تنها اپلیکیشن مورد استفاده ترامپ بر روی گوشی آیفون ش چیست؟ به نظر شما ترام از کدام اپلیکیشن استفاده می کند؟

با انتخاب گوشی آیفون پس دیگر نمی تواند گفت که ترامپ از اپلیکیشن های اندرویدی گوگل استفاده می کند.

روی آیفون رئيس جمهور آمریکا یک اپ مفید سوار شده وآن هم توییتر است. همه کاربردهای دیگر به دلایل امنیتی مسدود شده‌اند. حتی مرورگر وب روی این گوشی هوشمند عمل نمی‌کند.

یعنی ترامپ که از لپ‌تاپ استفاده نمی‌کند، برای اینکه بتواند یک مقاله را بخواند، باید از دستیارش بخواهد که آن را برایش چاپ کند.

جالب است که طبیعتا این مسئله به همکاران ترامپ تا حدی قدرت می‌دهد تا بر آنچه رئیس جمهور آمریکا از رسانه‌ها می‌خواند تاثیر بگذارند. گفته می‌شود که جان اف. کلی، رئیس دفتر کاخ سفید، از این موضوع استفاده کرده تا برخی مطالب رسانه‌های دست راستی مثل Breitbart را که مورد علاقه و زیر نظر استیو بنن، مشاور ترامپ است، از دسترس او دور نگاه دارد.

قفل کودک

البته شرکت اپل یک مدل مخصوص آی‌او‌اس (سیستم عامل همراه) برای آقای رئیس جمهور نساخته است. چنین چیزی هم اصلا لازم نیست چون می‌توان برای نمونه از امکان دیگری استفاده کرد که آیفون در حقیقت به عنوان قفل کودک ساخته است. اپ‌ها یا افزون‌های اینستال‌شده را می‌توان با تنظیمات کدگذاری‌شده قفل کرد و از دسترس دیگران مصون نگه داشت و در صورت لزوم از راه دور با کمک یک برنامه جنبی به نام Mobile Device Management  این تنظیمات را مدیریت کرد.

 

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن