دانستنی ها

طولانی ترین خودرو و موتور سیکلت جهان

وب آریو: در دنیای تکنولوژی وسایل عجیب غریبی ساخته می شود که سالها از زمان خود جلوتر هستند. آیا تا به حال به طولانی ترین خودروی جهان فکر کرده اید؟

طولانی ترین خودرو جهان
این خودروی خاص و منحصر به فرد با ویژگی عجیبی که دارد رکورددار طولانی ترین خودروی جهان در گینس شده است.
طولانی ترین خودروی دنیا یک لیموزین ۲۶ چرخ است، طول این ماشین ۳۰٫۵ متر می باشد و سازنده اش شخصی به نام جی اوبرگ ( Jay Ohrberg ) اهل کالیفارنیاست؛ او توانسته یکی از فوق العاده ترین خودروهای جهان را خلق کند، وسیله ای که چشمان هر بیننده ای را محو تماشای خود می کند.

این خودرو کاملا لوکس و با کیفیت است و حتی دارای یک استخر در قسمت انتهایی خود می باشد، سازنده ی این ماشین ابتدا آن را برای استفاده در فیلم ها ساخت اما حالا این خودرو وسیله ای برای حمل و نقل سوپر استارها و افراد مشهور آمریکا شده است.

لازم به ذکر است که ساخت این خودرو در سال ۱۹۸۰ میلادی به پایان رسید سالی که داشتن چنین خودرویی کاملا دور از ذهن بود، پس از آن هم اتومبیل های زیادی طراحی و ساخته شده اند اما همچنان این لیموزین جذاب به عنوان طولانی ترین خودروی دنیا شناخته می شود و توانسته جایگاهش را در فهرست رکوردهای گینس حفظ نماید.

طولانی ترین موتورسیکلت

این وسیله که دارای ۲۲ متر طول و قابلیت سوار کردن ۲۵ نفر را دارد توسط کالین اولکس فرنگی، مرد ۳۱ ساله انگلیسی ساخته شده. سرعت این وسیله ۵۶ کیلومتر در ساعت بیان شده است.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

One Comment

  1. این موتور ها کجا گیر میاد من یکیشو میخوام!
    چقدر باحالن.. کل فامیل رو سوار کرد بهاش رفت تفریح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن