آموزشترفندها

ایموجی ها در برنامه فتوشاپ

ایموجی ها در فتوشاپ

ایموجی (Emoji )که بسیاري از کاربران به آنها شکلک می گویند، تصاویري هســتند که در اغلب موارد یک صورتک با حالتهاي روحی مختلف همچون شــاد، غمگین، عصبانی و … را به نمایش درمی آورند. همان طور که می دانید این روزها ایموجی ها در تمام پیام رسان ها، سرویس هاي وب و بسیاري از برنامه هاي دیگر پشتیبانی می شوند و استفاده از آنها به صورت جهانی گسترش یافته است.

توجه: بــراي اجراي ایــن ترفند نیازمند نرم افــزار فتوشــاپ CC نســخه 2017 هستید. دوســت دارید این ایموجی ها را در نرم افزار فتوشاپ به راحتی رسم کرده و از آنها در طرح هاي خود کمک بگیرید؟ به کمک این ترفند می توانید به راحتی بدون نیاز بــه طراحی هریک از این ایموجی ها به مجموعه اي با بیش از 800 ایموجی درگروه هاي مختلف دسترسی یابید.

1 .فتوشاپ را اجرا کنید.

2 .یک صفحه جدید ایجاد کرده یا تصویري را که پیشتر آماده کرده اید در برنامه فراخوانی کنید.

3 .ابزار نوشــتن متن را انتخاب کنید. (می توانید از فشار کلید میانبر T روي صفحه کلید کمک بگیرید)

4 .از منوي بالایی، روي نوار انتخاب فونت کلیک کرده و عبارت emoji را در بخش مربوط به نام فونت تایپ کنید.

5 .در سیســتم عامل مــک دو فونــت EmojiOne و Apple Color Emoji Color براي شــما نمایش داده می شود و در سیستم عامل ویندوز فونت EmojiOne Color را مشاهده خواهید کرد.

6 .یکــی از فونت هــا را به دلخواه خود انتخاب کنید تــا در محیط کاربري فتوشــاپ، پنجره اي شــامل گلیف هاي فونت (Glyph )براي شما نمایان شود.

7 .بــا دوبــار کلیــک روي هریک از ایموجی هاي به نمایش درآمده در پنجره گلیف ها می توانید نسبت به درج آن ایموجی در صفحه اقدام کنید.

توجه: همه ایموجی هاي فونت هاي مورد اشاره از نوع وکتور هستند و Ctrl+Tمی توانید با فشار کلید هاي یا تغییر در اندازه فونت، به هر مقدار که خواستید اندازه ابعاد را بدون افت کیفیت تصویر تغییر دهید.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن