آموزشترفندها

تغییر دادن خروجی صدا در گوشی آیفون

تغییر دادن خروجی صدا

 

با گوشــی خود یک تمــاس تلفنی برقرار کــرده و هر چه صحبت می کنید صدایتان به گوش مخاطب تماس نمی رســد (دســتگاه هوشــمندتان به تجهیز بلوتوث متصل است و این تجهیز فاقد میکروفن اســت) یا شاید قصد دارید در تختخواب با هدفون هاي داخل گوشتان یک موزیک گوش دهید، ولی با پخش موزیک به طور ناگهانی صداي آن از اسپیکرهاي دستگاه هوشــمندتان پخش می شود. این قبیل مشــکلات از جمله مواردي هســتند که ممکن است به دلیل تغییر خروجی صداي دستگاه هوشمند یا اتصال آن به دیگر تجهیزات مانند بلوتوث رخ دهد و پس از بروز مشــکل به آن پی ببرید. دوست دارید به ســادگی و در سریعترین زمان ممکن از بروز این مشکل در آیفون 10 جلوگیري کرده و تغییر اتصال تجهیزات مختلف به دستگاه هوشمند (اعم از هندزفري، هدفون، تجهیزات بلوتوث و…) را مدیریت کنید؟

براي انجام این کار کافی اســت از این ترفند کمک بگیرید:

1– صفحه را از پایین به سمت بالا بکشید تا مرکز کنترل نمایان شود.

2– چنانچه تجهیزاتی براي اتصال به دســتگاه هوشمند شــما در دسترس باشد (همچون اســپیکر بلوتوث یا سیستم AirPlay ،) در بالا- ســمت راست کنترل هاي موزیک، دو موج صوتی را مشــاهده می کنید. چنانچه بــه هر یک از این دســتگاه ها متصل باشید این دو موج به رنگ آبی نمایش داده می شــوند و در صورتی که این تجهیزات براي اتصال موجود باشند، اما به آنها اتصال نداشته باشید دو موج را به رنگ سفید مشــاهده خواهید کرد. همچنین در صورتی که هیچ تجهیزي براي اتصال در دسترس نباشد نیز این دو موج رنگی را مشاهده نخواهید کرد.

3– براي تغییر اتصال به هریک از تجهیزات در دسترس کافــی اســت روي آیکون موج ها فشــار داده و از فهرســت به نمایش درآمده روي هریک از تجهیزات در دســترس فشار دهید. (در صورتی که این تجهیزات را در اختیار دارید، اما موج ها را مشــاهده نمی کنید باید مطمئن شــوید بلوتوث، وايفاي و تجهیزات مورد نظر شما روشن هستند)

4– پس از اتصال به تجهیــزات موردنظر یا قطع اتصال به هر یک از تجهیزات می توانید با فشــار روي بخشی خالی از صفحه به مرکز کنترل بازگردید و به این ترتیب به شکلی آسان و ســریع روي اتصالات مختلف براي پخش صدا از دســتگاه هوشمندتان مدیریت کنید.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن