تکنولوژی

مخفیانه در مرورگر اج وب گردی کنید!

وب گردی مخفیانه در اج

وبگــردي نـــاشناس یــا مخفیانــه در وب کــه بــه آن Browsing Private گفته می شود (در مرورگر کروم عنوان Incognito بــراي آن در نظر گرفته شــده) از جمله امکاناتی اســت که تمــام مرورگرها در سیســتم عامل هاي مختلف از آن پشــتیبانی می کنند و به شــما این امــکان را می دهند تا بدون ثبت اطلاعات مختلفی همچون تاریخچه صفحات بازدید شــده، رمزهاي وارد شــده و… با خیال راحت صفحات وب را در دنیاي اینترنت مرور کنید.

چنانچــه از کاربــران وفــادار مایکروســافت هســتید و در ایــن سیســتم عامل از مرورگر پیش فــرض وینــدوز یعنی اِج (Edge )بــراي وبگردي کمــک می گیرید، با اســتفاده از این روش می توانیــد مرور ناشــناس در این مرورگــر را نیز تجربه کنید.

1 -مرورگر اج را در رایانه خود اجرا کنید.

2 -از بالا- ســمت راســت روي منوي اصلی مرورگر که به شــکل چند نقطه در امتداد یکدیگر قابل مشاهده است، کلیک کنید.

3 -روي گزینه Window InPrivate New کلیک کنید.

4 -اکنون پنجره مرور ناشناس براي شما فعال شده و هر گاه وبگردي شــما به پایان برسد، با بســتن این پنجره حالت عادي مرورگر براي شما فعال شده و می توانید همچون گذشته وبگردي کنید.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید

بستن
بستن