آموزشترفندها

چگونه در اینستاگرام مخفی بمانیم؟

مخفی ماندن در اینستاگرام

اینســتاگرام بتازگی قابلیت جدیدي را در اختیار کاربــران قرار داده کــه به کمک آن می توانند بــا مراجعه بــه دایرکت هاي خود، زمان آخرین وضعیت آنلاین بودن مخاطبان موجود در فهرســت دایرکت ها را مشــاهده کنند. به عبارت دقیق تر چنانچه کاربري جزو دنبال کنندگان شما باشد یا پیشتر پیامی براي شــما ارسال کرده باشــد، میتواند با مراجعه به بخــش پیام هاي دایرکــت، زمان آخرین فعالیت شما در اینستاگرام را ببیند. این قابلیت به صورت پیش فــرض براي همــه کاربران فعال است و غیرفعال کردن آن براي مخفی ماندن زمان آخرین فعالیت شما در این شبکه میتواند بسیار کاربردي باشد!

اگر می خواهید با روش انجام این کار آشنا شــوید و از همین حالا از چشم دیگر کاربران مخفی بمانید، کافیست این مراحل را با دقت انجام دهید:

1 -اپلیکیشن اینســتاگرام را اجرا کرده و از پایین- ســمت راست به صفحه پروفایل خود مراجعه کنید.

2 -در سیستم عامل اندروید روي آیکون منوي اصلی که در بالا- سمت راست به شکل سه نقطه قابل مشــاهده است، فشار دهید و در سیستم عامل آي او اس نیز آیکون تنظیمات را که به شــکل یک چرخ دنده است، انتخاب کنید.

3 -صفحه را به پایین اســکرول کنید Show Activity Status گزینــه تــا مشاهده شود و ســپس کلید وضعیت مقابل این گزینه را به حالت غیر فعال تغییر دهید.

4 -از حالا به بعــد هیچ یک از کاربران نمی تواننــد زمــان آخرین فعالیت شــما در اینستاگرام را مشــاهده کنند و البته شما نیز نمی توانید از زمان آخرین فعالیت کاربران در اینستاگرام مطلع شوید.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن