تکنولوژی

ترفند حذف فرمان هاي داده شده به دستیار گوگلی

داشتن یک دستیار هوشــمند براي انجام کارهاي مختلف بسیار خوب است، اما آیا می دانید دستیار گوگل ملقب به Assistant Google همه فرمان هاي صوتی شما را براي اجرا ابتدا در سرورهاي گوگل و در ادامه یک نسخه از آن را نیز در فضاي ذخیره سازي شخصی شما ذخیره می کند؟

این ذخیره سازي می تواند در مواردي مفید باشد، اما نکته مهم تر از آن احتمال به خطر افتادن حریم خصوصی شــما و فاش شدن سوالات و فرمان هایی است که میان شــما و دستیار هوشمندتان رد و بدل شــده است. اگر می خواهید این فایل هاي صوتی را براي همیشه حذف کنید، می توانید از این ترفند کمک بگیرید:

1 -به لینک زیر رفته و در بـخـــش page Activity My s’Google به حساب کاربري گوگل خود وارد شوید:

https://myactivity.google.com

2-در حــال پیش فــرض پیمایــش این صفحه همــه فعالیت هاي شــما را در 22 دسته بندي مختلف نمایش میدهد.

3 -در ایــن مرحلــه می توانیــد بــا کلیک روي علامــت + در کنــار گزینه product & date by Filter عملیات فیلتر کردن و دسترســی سریع به آرشــیو فرمان هاي صوتی را اجرا کنید.پــس از کلیک روي این گزینه در منوي بازشدنی، موارد Home، Assistantو Audio & Voice را انتخاب کرده و روي آیکون جست وجو کلیک کنید.

4 -اکنون همه فرمان هاي صوتی ارســال شــده به دستیار هوشمند براي شما نمایان می شــود که می توانید با کلیک روي گزینــه پخش، آنها را دوباره پخش کرده یا تک تک اقدام به حذف موارد دلخواه کنید.

5 -بــراي حذف یکبــاره فایل هاي صوتی ذخیره شــده در ایــن بخش باید دوبــاره به صفحــه com.google.myactivity بازگشــته و روي گزینه By Activity Delete کلیــک کنید. در ادامه دســته بندي مورد نظر براي حذف تاریخچه فعالیت ها را انتخاب کرده و با کلیک روي Delete درخواســت حذف را براي گوگل ارسال کنید.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن