تکنولوژی

خرید کوادکوپتر حرفه ای از آی پهباد

کوادکوپتر یک وسیله پرنده قابل کنترل است که با استفاده از چرخش پروانه‌ های خود می‌تواند در هوا به پرواز درآید و حرکات و مانورهای هوایی جالبی را به اجرا گذارد. کواد کوپترها در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و خرید کوادکوپتر برای دلایل مختلفی مانند استفاده تفریحی، سرگرمی و یا حتی کاری به حدی افزایش پیدا کرده است که در حال حاضر فروشگاه های بسیاری در ایران سعی میکنند تا با ارائه این اسباب بازی نو ظهور به خریداران سود مناسبی را از آن خود نمایند. برخی کوادکوپترها علاوه بر امکانات پروازی دارای دوربین نیز می‌باشند، که این شرایط بسیار خوبی برای فیلم‌ برداری و عکاسی در نما هایی که قبلا امکان آن فراهم نبوده را به وجود می‌آورد. اگر زیاد سفر می‌کنید یا اهل ورزش کردن مخصوصا در طبیعت هستید، هلی شات یک همراه خوب برای شما می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید تصاویر و لحظاتی که از آن لذت می‌برید را به ثبت برسانید.

برای خرید کوادکوپتر باید به نکاتی همچون قابلیت ‌های پروازی، مدت زمانی که می‌توانید با یک دفعه شارژ کامل باتری به پرواز با کواد کوپتر بپردازید و میزان برد فرستنده آن دقت داشته باشید. علاوه بر این‌ها نوع استفاده شما و به طبع هزینه ‌ای که برای آن می‌پردازید از نکات قابل توجه در خرید کواد کوپتر می‌باشند. بازار فروش کوادکوپتر هر روز رو به گسترش می‌باشد و شرکت‌های بیشتری محصولات جدید خود را با امکانات جالب به بازار ارائه می‌دهند. یکی از این کمپانی‌ ها که کوادکوپتر ‌های با کیفیت و جذابی را عرضه می‌کند، کمپانی dji می‌باشد. دی‌جی‌آی یک کمپانی چینی است که در زمینه فروش کوادکوپتر به صورت حرفه‌ای در حال رقابت با نمونه‌ های مطرح دیگر می‌ باشد. این کمپانی چیزی حدود ۷۰ درصد از فروش کواد کوپتر را در این صنعت در اختیار دارد. از محصولات dji در ساخت موزیک ویدیوها، برنامه‌های تلویزیونی و حتی در فیلم سازی نیز به طور گسترده استفاده می‌شود.

اگر قصد خرید کوادکوپتر را دارید ممکن است پیدا کردن گزینه مناسب بین انبوه مدل‌ ها و محصولات مختلف برای شما اندکی گیج کننده باشد. ما در اینجا به معرفی یکی از مدل‌های با کیفیت و محبوب این کمپانی می‌پردازیم تا بتوانید بیشتر با کواد کوپتر ها و امکانات آن‌ ها آشنا شوید. کوادکوپتر اسپارک یک کوادکوپتر با قابلیت ‌های بسیار خوب و کاربردی است که در یک طراحی بسیار شکیل و زیبا برای فروش ارائه شده است. این کوادکوپتر دارای امکانات جالبی مانند تشخیص چهره است تا بتوانید به راحتی آن را از روی دست خود به پرواز درآورید، همچنین تنها با استفاده از حرکت دادن دست قادر به هدایت کوادکوپتر اسپارک خواهید بود. این مدل همچنین دارای یک دوربین است که به شما امکان تصویر برداری و عکاسی بسیار با کیفیت را می‌دهد. با استفاده از اپلیکیشن و متصل کردن کواد‌کوپتر به گوشی هوشمند می‌توانید علاوه بر انجام تمام کنترل‌ های پروازی، برنامه ‌های حرکتی برای کوادکوپتر تعیین کنید که به خلق نماهای سینماتیک به شما کمک می‌کند. در نهایت برای خرید کوادکوپتری با امکانات و کیفیت خوب، dji Spark می‌تواند گزینه مناسبی باشد که شما می توانید هم اکنون آنرا از فروشگاه اینترنتی آی پهباد خریداری نمایید.

در پایان شما می توانید جهت خرید کوادکوپتر دوربین دار به فروشگاه آی پهباد مراجعه کنید.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن