تکنولوژی

امکان ویرایش ساده ویدیوها در آپدیت جدید یوتیوب

اپلیکیشن یوتیوب در روز‌های اخیر دوباره به‌روزرسانی شد. این اپلیکیشن در فاصله زمانی کوتاهی دو بار به‌روزرسانی شد و از قابلیت و امکانات خوبی برای کاربران خود رونمایی کرد.

یوتیوب در اولین به‌روزسانی اپلیکیشن خود، از امکان مشاهده ویدیوهای عمودی به صورت تمام صفحه رونمایی کرد. فیلم‌هایی که به صورت عمودی فیلم‌برداری می‌شوند، در هنگام  پخش چندان برای کابران خوشایند نیستند. با وجود این شرکت‌هایی مانند اسنپ‌چت و پریسکوپ کاربران را به فیلم‌برداری به صورت عمودی تشویق کردند، با وجود تنفر برخی کاربران از این شیوه فیلم‌برداری. اکنون یوتیوب هم به شرکت‌های تشویق‌کننده پیوسته است، چرا که در آخرین به‌روزرسانی خود امکان مشاهده ویدیوهای عمودی را به صورت تمام صفحه برای کاربران خود فراهم کرده است. شما با این قابلیت جدید یوتیوب، با فشار دادن آیکون تمام صفحه، و یک چرخش نود درجه به‌سادگی می‌توانید ویدیو‌های عمودی را به صورت تمام صفحه و متناسب با صفحه نمایش گوشی و یا تبلت خود مشاهده کنید.

اکنون یوتیوب در آخرین به‌روزرسانی اخیر خود، امکان ویرایش ویدیو‌ها را در اپلیکیشن خود برای کاربران فراهم کرده است. در این به‌روزرسانی، یوتیوب تغییراتی را در زمینه رابطه کاربری اپلیکیشن خود ایجاد کرده و همچنین این قابلیت را برای کاربران فراهم آورده است که قبل از آپلود ویدیو در یوتیوب، امکان ویرایش آن را داشته باشند. امکانات ویرایشی که یوتیوب در اپلیکیشن خود برای کاربران فراهم آورده است، شامل اعمال افکت‌های مختلف تصویری بر روی ویدیو، امکان افزودن موسیقی به ویدیو، و همچنین امکان ارسال بخشی از ویدیو است. شما می‌توانید تنها بخشی از ویدیو را که مورد نظر شماست ارسال کنید.

یوتیوب، در رابطه کاربری هم تغییراتی ایجاد کرده است، و در پی این تغییر، امکان دسترسی به ویدیو‌ها آسان‌تر شده است، چرا که چیدمان ویدیو‌ها را نظم و ترتیب بخشیده است. وقتی وارد اپلیکیشن یوتیوب می‌شوید با سه بخش روبرو می‌شوید،” Home”، “Subscriptions” و “Account”. بخش اول “Home”شماست که در آن یک سری ویدیو براساس معیارهای مختلف به شما پیشنهاد شده است. بخش دوم،  “Subscriptions” است، وقتی ویدیو‌های تازه منتشر شده کانال‌های یوتیوب را که فالو می‌کنید، می‌توانید در این بخش ببینید. و بخش آخر هم مربوط به حساب کاربری شماست، که ویدیو‌هایی که تاکنون آپلود کردید در این قسمت قرار دارند.

پس برای استفاده از قابلیت‌های یوتیوب، اپلیکیشن یوتیوب دستگاه خود را از طریق مارکت‌های معتبر (اندروید و “iOS“) به‌روزرسانی کنید.

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن