سرگرمی

بررسی ویژگی های هلی شات مویک 3

وب آریو – در حالی که DJI Air 2S برای اکثریت قریب به اتفاق کاربران ارزش خرید بهتری ارائه می‌دهد، Mavic 3 یک مدل پرچمدار بیش از ارزش برای سری پهپادهای دوربین تاشو DJI است. با بهترین عملکرد دوربین در تجارت، مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی برای دور نگه داشتن آن از خطرات و باتری که برای سال‌ها دوام می‌آورد، این یک محصول ممتاز واقعاً چشمگیر است که تقریباً در هر شرایطی عکس‌های هوایی و ویدیوی عالی ارائه می‌کند.

معرفی

سری Mavic، سری پرچمدار پهپادهای دوربین تاشو DJI، به تازگی اولین به روز رسانی بزرگ خود را در سه سال اخیر دریافت کرده است: و این یک آپدیت قابل توجه است. روی کاغذ، به نظر می رسد مویک 3 با عمر باتری طولانی، سیستم جلوگیری از موانع چند جهته و تنظیم دوربین دوگانه، که ترکیبی از ماژول زوم 12 مگاپیکسلی با ماژول 4/3 20 مگاپیکسلی است، واقعاً به آسمان می رسد (بدون جناس). دومی بزرگترین حسگر است که در یکی از پهپادهای مصرفی DJI دیده شده است.

Mavic 3 ارزان نیست، با قیمت‌هایی که از 1879 پوند برای مدل بدون استخوان شروع می‌شود و تا 4279 پوند برای Cine Premium Combo لوکس و پرقدرت افزایش می‌یابد، اما این ویژگی‌های اصلی واقعاً نوآورانه به نظر می‌رسند. بیایید دریابیم که آنها در عمل چقدر خوب کار می کنند.
طرح

دارای کنترل از راه دور
ظاهر کلاسیک برای پهپادهای DJI
وزن 895 گرم

ظاهر کلی Mavic 3 چندان بی شباهت به مدل‌های قبلی خود نیست، روتورها روی چهار بازوی تاشو قرار گرفته‌اند، باتری به پشت سر می‌خورد و دوربین روی یک گیمبال سه محوره درست زیر دماغه پهپاد نصب شده است. همانطور که از DJI انتظار می رود کیفیت ساخت به طرز مطمئنی ثابت است.

این بار رنگ‌آمیزی کمی تیره‌تر و بدتر است، و دوربین به‌طور قابل‌توجهی ضخیم‌تر است، اما هیچ چیز واقعاً شگفت‌زده‌کننده‌ای در اینجا وجود ندارد، به جز پوشش محافظ که تیغه‌های روتور، دوربین و سنسورهای موانع را در هنگام تا شدن پهپاد به طور ایمن پوشش می‌دهد.

با بند‌ها و ظاهر چرمی، روکش شبیه چیزی است که می‌توانید به جای شعبه محلی Jessops، از قفسه‌های فروشگاه Ann Summers آویزان کنید، اما نمی‌توان انکار کرد که در ایمن نگه‌داشتن همه چیز بسیار کار می‌کند. همچنین در جعبه، کنترل از راه دور DJI RC-N1 وجود دارد که هنگام پرواز پهپاد، تلفن هوشمند خود را روی آن قرار می دهید. این دستگاه دارای آداپتورهایی برای دستگاه‌های لایتنینگ، میکرو USB و USB-C، میله‌های شست قابل جداسازی (به‌علاوه یک نقطه برای ذخیره آن‌ها) و چند کنترل فیزیکی است.

کنترل از راه دور با برخی هلی شات های قدیمی DJI بسته بندی شده است، و طراحی خوبی دارد: کیفیت ساخت آن مستحکم است، گیره تلفن احساس امنیت می کند و کنترل ها به خوبی قرار گرفته اند. این دستگاه دارای یک باتری قابل شارژ داخلی است که تا شش ساعت دوام می آورد و می تواند به عنوان یک شارژر قابل حمل برای هر دستگاه تلفن همراه متصل شده استفاده شود. Mavic 3 با وزن 895 گرمی (899 گرم برای نسخه Cine)، با توجه به مشخصات و عمر باتری آن به طرز شگفت انگیزی سبک وزن باقی می ماند (در واقع، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به تنهایی بیش از یک سوم این وزن را تشکیل می دهد). درست مانند Mavic های قبلی، هنوز هم یک نیروگاه بسیار قابل حمل است – البته واضح است که به اندازه خطوط ارزانتر Air و Mini DJI سبک یا فشرده نیست. بسته Fly More Combo که در اینجا بررسی می شود، 2549 پوند قیمت دارد و شامل سه باتری (بسته Mavic 3 barebones تنها با یک باتری است) و یک هاب شارژ که می تواند همه آنها را به طور همزمان در خود جای دهد، به علاوه مجموعه ای از چهار فیلتر ND (بیشتر روی آنهایی که بعداً) و یک کیف حمل قابل تبدیل. کیف عالی است، فضایی را برای همه موارد بالا و موارد دیگر فراهم می کند و همه چیز را راحت و به خوبی محافظت می کند. می توان آن را به یک کوله پشتی، کیف زنجیر یا کیف کیفی تبدیل کرد و به نظر می رسد ماندگار باشد. پرواز و اپلیکیشن عمر باتری عالی قابل شارژ از طریق USB-C پاسخگو و ثابت در هوا

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن