آموزشترفندها

آموزش غیر فعال کردن OKGoogle در اندروید

وب آریو: می‌توانید با گفتن «Ok Google» در تلفن یا تبلت Android خود، جستجوی گفتاری شروع کنید یا از Google بخواهید کاری برایتان انجام دهد.
دســتیارهاي صوتی روي دســتگاه هاي هوشمند گاهی آنقدر که انتظار می رود محبوب نیســتند و ممکن است برخی کاربران هیچگاه تمایلی به اســتفاده از آنها نداشــته باشند. نمونه بارز این عدم تمایل در دســتگاه هاي هوشمند اندرویدي مجهز به دستیار هوشمند گوگل قابل مشاهده است! بســیاري از کاربران (بیش از 90 درصد کاربران ایرانی) هیچ اســتفاده اي از این دســتیار صوتی ندارند و فعــال بودن آن بجز مصرف منابع دستگاه و اجراي مزاحمت آمیز، هیچ منفعت دیگري براي کاربر ندارد. همچنین در کشــورهایی که ارائه فرمانها به زبان انگلیسی و دیگر زبانهاي پشتیبانی شــده توسط دستیار هوشمند براحتی امکان پذیر اســت نیز به دلایل متعددي همچــون نیازمندي به اعلام فرمان ها با صداي بلند از این دســتیار کمکی درخواســت نمی شود. چنانچه شــما نیز یک دستگاه هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید در اختیار دارید و می خواهید یکبار براي همیشــه قابلیت اجراي فرمان هاي صوتی را غیرفعال کنید، کافیست از این روش کمک بگیرید:

برای غیر فعال کردن OKGoogle بر روی گوشی های اندروید مراحل زیر را طی کنید:

1- از فهرســت برنامه هاي نصب شــده در دستگاه، اپلیکیشن Google را اجــرا کنیــد. (چنانچــه این اپلیکیشــن در میان آیکون هاي اپلیکیشــن ها قابل مشــاهده نیست، کلید Home روي دستگاه هوشــمندتان را فشار داده و نگه دارید تا اپلیکیشن اجرا شود)

2- از بالا- ســمت چپ صفحه روي آیکون منوي اصلی فشار دهید.

3- گزینه Voice را پیدا کرده و روي آن فشار دهید.

4- در ادامه روي گزینه detection Google Ok فشــار دهید و در پایان کلید مقابل Google Ok Say را در وضعیت غیرفعال قرار دهید.

 

 

 

برچسب ها

آریوبرزن

آریو اشراقی هستم مدیر سایت وب آریو از بچه های خونگرم جنوب ( خوزستان )، خوشحال میشم که با اشتراک گذاری مطالب، سایت منو حمایت کنید. در ضمن عضویت در کانال تلگرام وب آریو یادتون نره!! @webario

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بستن